Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 23. august 2015

Lang vej tilbage til formen - utålmodig

Inden løbeturen var jeg frisk og klar
Lidt anden skuffende stemning da jeg kom hjem igen..
Var ude på min første løbetur idag efter fødsel. Hvis man da overhovedet kan kalde det for en løbetur. Det med at tage det stille og roligt til at starte med, det må man sige at jeg praktiserede idag. Dog ikke helt med min gode vilje.
Fik løbet 3 km ialt, eller rettere sagt var afsted på 3 km, hvor jeg nok gik halvdelen af turen. Følte ikke helt min krop var 100% klar til løb.
Så det var hverken sjovt eller en god oplevelse. Blot en reminder om hvor langt jeg har igen.. Øv øv øv.

Glæder mig meget mere til at skulle i fitness til vægt træning, for føler jeg kan noget mere her. Lavede da også lidt øvelser for ben og baller da jeg kom hjem. Så følte jeg da i det mindste jeg havde lavet bare lidt træning. For maven er stadig tyk og træls.
Og man kan faktisk lave en masse øvelser med din egen kropsvægt samt baby. Så er der træning til mor og underholdning til baby.

Nedenfor var en af dagens øvelser - Squat !

Squat med baby er super god øvelse at starte med efter en graviditet.
Og baby syntes jo det er sjovt med lidt bevægelse - win win 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar