Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 17. august 2015

Projekt stram op - sæt igang

Kom afsted til fitness centeret for anden gang og det er lidt stort. For det hele skal lige planlægges. Bebs skal være fodret af, ren ble og helst træt nok til at ville sove. Det lyder måske simpelt men i praksis kan det til tider godt være et større logistik arbejde.

Men vi kom afsted og det er altså super dejligt at svede lidt igen. 25 min på kondi cyklen og så lidt lette vægte. Men f..k jeg er slap, så glæder mig til at må træne igennem. Min krop skal lige være helt klar efter fødsel, for man kan gøre mere skade end gavn hvis man starter for tidligt.



Så så snart jeg må give den gas så skal der strammes op og bygges mere muskel masse på igen. Er slap og slatten. Og det har jeg sku lidt svært ved at acceptere.

De skal jo lære det tidligt ikke .... :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar