Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 13. august 2015

Savner min krop

Nej jeg er ikke fit og har topmave...
Nu begynder det for alvor ikke at være super sjovt med en efter fødsel krop. Jeg har stadig topmave og føler mig ikke tilpas i særlig meget af mit tøj.

Det er ved at være snart 6 uger siden fødsel og begynder at tænke hvornår mon jeg bliver mig selv igen???
Ja jeg kunne godt spise lidt sundere og har jo kun været en gang afsted i fitness. Men utålmodigheden er alt for stor.

Det er frustrerende når ca 90% af ens tøj ikke sidder pænt på ens krop pga maven. Mine mave muskler har endnu ikke samlet sig helt, så går rundt med en vom eller mindre gravid mave.

Åh vil bare så gerne være fit igen og kunne passe mit alm tøj. Så når jeg får ok fra lægen efter 8 ugers check så går det løs med boot Camp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar