Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 10. august 2015

Finally - I'm back

Så kom jeg dælme i fitness idag. Normalt må man først starte op efter 8 ugers undersøgelse, for at være sikker på at ens underliv/livmoder er som det skal være.
Men jeg var mere end klar og måtte lige smage lidt på fitness livet igen - det er idag lidt over 5 uger siden fødsel.

Vi var nemlig en tur til læge check med bebs og alt var som det skulle være. Spurte til træning og fik af vide at cykling ville være ok at begynde med. Men tunge vægte og pres ned mod underlivet ville være dumt at gøre før uge 8.

Så jeg sad på kondi cykel i 20 min og tro det eller ej, men det var super dejlige 20 min. Normalt er cardio ikke altid sjov træning, men nu var det savnet. Det at få lidt sved på panden var lækkert.

Forsøgte mig derefter med lidt "baby" vægte, for at starte stille op med lidt arm træning.
Kan mærke det blir så godt at komme rigtig igang igen.
For projekt trænet krop skal snart skydes igang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar