Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 28. februar 2012

Verdens bedste...

Ja det er mine medlemmer om tirsdagen - jeg elsker min spinning time, for der er fyldt sal (81 folk) og der er bare en fed kampgejst i lokalet. Jeg får så meget energi tilbage, at det er så fed en time at have.
At få dejlige kommentar tilbage fra nye og se en stor flok "stamgæster" er virkelig dejligt. Ligemeget hvor træt jeg er eller hvor dårlig en dag det har været, så bliver jeg altid efter denne time.
Den får max gas, og jeg ligger ca med en gns puls på 168 og forbrænder ca 600 kcal.

Min træningsrytme er derfor blevet ret fast om tirsdagen- Styrketræning og så spinning. Sådan har det faktisk været i en del år, med lidt frafald på spinningsdelen ved diæt perioder. Im loving it!

Har eksperimenteret lidt med nogle nye sunde boller i køkkenet her til aften - jeg er ikke helt tilfreds med resultatet, så den skal nok lige i en tur rundt i det kreative hjørne igen, inden offentliggørelse. Jeg elsker at eksperimentere i køkkenet med nye sunde alternative opskrifter, men det er ikke hver gang, den første version bliver den bedste. Men så er det jo bare at prøve sig frem :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar