Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 3. februar 2012

Inspiration

Nogle gange kan jeg godt have brug for lidt inspiration til min træning - måske lige så meget til at få større motivation. Dette kan jeg få ved flere ting - ex se billeder på nettet, læse andre fitness blogs og læse magasiner. Sidste ting er noget, jeg ikke har gjort siden jeg var på diæt sidste år, hvorfor jeg kom til at sidde og søge på magasiner den anden dag.
Jeg syntes faktisk ikke der er særlig gode trænings/fitness blade herhjemme, da de for mig mest går ud på at tabe 4 kilo på 4 uger, eller hvordan får jeg en sommerflad mave og lign. Det er lidt uoriginalt og måske for mig ikke helt seriøst nok. Derfor har jeg fundet frem til to andre magasiner, som jeg kom til at bestille - jubiii netshopping :)

Jeg kender ikke de to magasiner, men har store forventninger til dem, men om ikke andet, så er det da lidt ny læsning for mig og måske ny inspiration og øget motivation - anmeldelse følger....


4 kommentarer:

  1. Kender du det svenske Body og det norske I form? Begge er supergode - jeg har abonnement på dem.

    SvarSlet
  2. Nej dem kender jeg ikke, men dem skal jeg da lige have luret på :) tak

    SvarSlet
  3. Hej Lene - det er ikke i form men treningsforum - sorry.. fik det nyeste i forgårs og synes det er et superblad. Forstår lidt bedre norsk end svensk ;)

    God dag

    ps. den drømmekage ser lækker ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Treningsforum - deres hjemmeside kigger jeg faktisk på indimellem... jeg er også lidt mere til norsk end svensk...

      Ja drømmekagen er total lækker.. har lige bagt den igen. Elsker det toppings ovenpå... mums

      Slet