Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 16. februar 2012

Pakkepost - dressing

Så har jeg fået pakkepost - det er også ved at være længe siden sidst, og jeg elsker jo at få pakker :-)

Denne gang har jeg vovet mig ud at bestille dressing uden kalorier (gud ved hvordan det er fremstillet). Nå men det skulle jo prøves, så bestilte to slags samt en chokolade sovs.
Indtil videre er begge dressinger prøvesmagt, men for at være helt ærlig, så tror jeg ikke de bliver tømt lige forløbelig. De smager ok, men ikke noget vildt lækkert. Jeg tror ikke jeg ville købe dem igen, men det er da smart med dressing uden kalorier. Jeg er nok mest bare til min balsamico, som jeg syntes smager godt på alle salater, grønsager mm.
Min favorit aftensmad er hakket hvidkål med hakket oksekød (godt krydret). Det er lidt diæt agtig, men mærkelig nok er jeg langt fra blevet træt af denne ret. Idag blev den krydret med lidt fomaige frais og mander på toppen...

I min pakke fik jeg da også lige sneget et par barer med (kan jo ikke lade være) - nedenstående variant er bare god - minder lidt om en bounty - mums.
Barerne og dressingerne er desuden bestilt på Dialife, hvilket er en dansk hjemmeside med mange amerikanske produkter, hvorfor man ikke kommer ud i told eller moms problemer, når det er fra Danmark.
Proteinbar ca 200 kcal, 20 gr protein - kokos smag er favorit

Nu vil jeg ud og bage mig en sund omgang drømmekage (opskrift kan ses af tidligere indlæg) - det opskrift er virkelig blevet min favorit. Jeg har desuden fået købt noget kaloriefattigt kakaopulver, så nu er der endnu færre kalorier i kagen - kan det blive bedre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar