Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 27. februar 2012

Happy monday

Idag har jeg haft en super dejlig træning - styrke for ben og skulder! Jeg var top motiveret og den fik max gas -jeg føler lidt min motivation er ved at vende til det positive, så det er bare dejligt.
Jeg tror jeg har tumlet med nogle ting og overvejelser, som jeg nok skal løfte sløret for senere. Men jeg føler mig back on track og det er fedt.

Jeg var til boksetræning igår, som jeg jo bare syntes er super træning. Og fik idag af vide, at der kommer en ny time på programmet, på opfordring fra mig - jubii. Så glæder mig til at give den endnu mere gas.
Yndlings træning er styrke og derefter boks - så er kroppen godt brugt.

Så ugen er startet godt - det kan da kun blive en fantastisk uge :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar