Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 13. februar 2012

Shopping i London

Så er jeg hvemvendt fra en fantastisk weekend iLondon og det er jo bare en fantastisk by... Elsker det hver gang jeg er her.. Fitness centeret på hotellet hører vist under den kategori at man kan reklamere for det men ikke bruge det... Det er ret begrænset hvad man kan lave ud over et løbebånd..

Men så er det godt man kan bruge tiden på at nyde byen og shoppe... Fik da shoppet en del, da træningen var helt på standby - sund har jeg desværre ikke været, så glæder mig virkelig til at svede max på min spinning time imorgen...

Lidt billeder fra weekendens shopping...


Ny top fra Nike fra Sports Direct - ja lidt poserings skadet er man vel :)



Proteinbarer, energi shots og nødder fra Holland&Barrets - mums
 


Ny drink, som efter dåsens tekst skulle forbrænde kalorier - hmm kan det nu passe.. men prøves det skulle den da :) Til info så smagte den ikke godt !
 

2 kommentarer: