Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 26. februar 2012

Netshopping og hjemmebagt brød

Så har jeg fundet en ny hjemmeside at netshoppe fra. Det kom sig af, at jeg havde købt en brødblanding i en helsekost forretning, hvilket faktisk blev til et ret lækkert og sundt brød. Men da jeg syntes prisen for denne blanding var lidt dyr, gik jeg igang med at se hvad jeg kunne finde den for på nettet.
Jeg fandt den selvfølgelig billigere og fik ligeledes shoppet lidt andre lækkerier.


 

Det gik super nemt og hurtigt med bestilling, da jeg fik varerne dagen efter. Jeg bestilte på Natur og Helses hjemmeside. Prisen var noget billigere end butikpris og fragten ca 40 kr.

Brødet er nu bagt - jeg valgte både at bage et lille brød og lave nogle boller. Så nu er det ren søndagshygge inden træningscenteret kalder



Ingen kommentarer:

Send en kommentar