Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 22. februar 2012

Hjemmelavet pizza

Idag står den på træningsfri - bortset fra at have cyklet til og fra arbejde (meeen det tæller jo ikke helt i mit regnskab). Det blæser og stormer udenfor og har egentlig i dag mest til at ligge på sofaen og slappe af, så en fridag det blev.
Derfor stod den på en dejlig hjemmelavet pizza - i en sund version selvfølgelig. Den traditionelle brødbund er skiftet ud med en bund på æggehvider, for derfor at sparre på kalorierne. Osten er fedtfattig og dejlig med kød på pizzaen.

Jeg piskede 3 æggehvider semi stive sammen med 1 tsk HUSK og en lille smule majsmel (½ spsk) + krydderier. Smurte massen ud på en bageplade og bagte den kort i ovnen i 5-10 min. Smurte ketchup på bunden, lagde fedtfattig ost, oksekød (rest fra chili con carne), peberfrugt og champion ovenpå. I ovnen og vupti pizza er færdig.


Mon ikke jeg skal have mig en gang dessert ala yoghurt med kaloriefattig syltetøj, kokos og lidt nødder.. mums

Ingen kommentarer:

Send en kommentar