Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 25. februar 2012

Mirakler

Ja de sker desværre ikke uden hårdt slid. Jeg ved ikke helt, hvad der sker i mit hoved for tiden, men jeg har længe været inde i en periode, hvor jeg ikke har været tilfreds med mig selv. Jeg stiller høje krav til mig selv - problemet er bare, når jeg så ikke helt overholder dem, så går det hårdt ud over humøret og den indre velvære følelse.
Jeg har følelsen af ikke at være i form, føle mig lidt for tyk og ikke tilfreds med mig selv. Jeg syntes selv jeg gør en masse for at forbedre det, men problemet er bare, når jeg så en dag slipper grebet og er ligeglad og evt spiser løs af alt muligt. Jeg træner og gør en masse, men ingen resultater - ja ingen mirakler desværre.

Jeg ved det er mig selv, der kan ændre tingene, hvis jeg virkelig vil - jeg må blot sparke mig selv lidt hårdere bagi og hanke op i mig selv. Jeg kan mærke på mig selv, at jeg bliver nødt til at få lidt mere styr på min kost og nok især mine ædeflip, da det er disse, der vælter vægtskålen.
Jeg ved godt jeg ikke er tyk, men hvad hjælper det, når man har en følelse af det og en følelse af ikke at være tilfreds - i min verden må man enten acceptere det, eller gøre noget ved det - jeg er helt sikkert tilhænger af at gøre noget ved det!

Så starter denne weekend med to timers træning om lidt... glæder mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar