Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 1. februar 2012

Middag - 5 retters lækkerier

I mandags var jeg i KBH, og var ude og få en fantastisk middag på Formel B. 5 retters ren nydelse - desværre var deres brød også super lækkert og jeg har en svaghed for brød, så den fik lidt for meget gas på brød siden, hvilket endte med jeg var alt for mæt til sidst. Men det var fedt at smage nogle retter, som man ikke selv ville lave, og få nogle sammensætninger af ingredienser, man heller ikke selv havde tænkt på... Fik ikke taget billeder af alle retter, men her kommer 3 af dem (vagtel, entrecôtes og dessert).





Men med lækker 5 retters menu, lidt for meget snack i løbet af dagen, stor brunch om søndagen, ja så skriger min krop og måske mere hjerne på træning. Så at få trænet igår var bare super lækkert. Jeg følte mig 3 kg tungere og bredere. det er virkelig mærkeligt, hvordan ens tanker og følelse af kroppen kan ændre sig på få dage fra at føle sig i form og tilpas, til tyk og slasket. Det betyder heldigvis bare at min dårlige samvittighed sætter ind, hvilket er rart, da det er det der holder mig igang med træning.

Jeg prøver at bevæge mig fra fra alle mine sukker og brød trip, hvilket resulterer i lidt for meget Pepsi max, tyggegummi og Nellie Dellies - men hva, lidt laster må man vel godt have :)

2 kommentarer:

  1. Ja Formel B er et superlækkert sted.. rigtig god mad.
    Den ser godt nok lækker ud den "pindsvine" dessert ;o) Hvad bestod den af Lene?

    Kender godt det med brødet, så jeg holder mig HELT fra det. Har slet ikke fået brød i 6 måneder. Kan ikke styre det.

    SvarSlet
  2. Den var også super lækkert.. det var sorbet is i midten ovenpå en chokoladebund. Ud over det hele var en vanilje merengs, der var bagt udenpå og blød indeni.. mums....

    6 måneder - det er dælme flot.. ville ønske det var mig, men min rygrad til at holde mig fra brødet er ikke særlig stærk...

    SvarSlet