Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 29. januar 2012

Pump it up

Uh jeg var træt imorges, og nej havde ikke været i byen eller sent oppe. Men nok bare lidt søndagstræt efter en lang uge.
Jeg skule træne med en veninde allerede kl. 9, hvilket er lidt tidligt for mig på en søndag, og jeg skal lige igang for at kunne træne tungt og godt. Forsøgte mig med banan, stærk kaffe og SuperPump Max, men intet virkede til at give en effekt. Stadig træt. Men træning blev faktisk alligevel ret godt - det var nok en af de dage, hvor det at træne med en makker betyder alt.
Bagefter stod den på brunch på Emmerys - elsker deres brød, så det gik hårdt ud over brødkontoen, som må være fyldt for en periode. Jeg prøver at skære lidt ned på brød fronten, og fylde lidt flere grønsager på.

Nu skal der lades op til håndbold herrene, som forhåbentlig kan trække en sejr hjem i aften :) Pepsi Max er på køl og klar til kamp !

Lidt dessert til en søndags eftermiddags hygge...


1 banan i skiver, chokoladeprotein opløst i lidt vand, så den tykke sovs kan hældes over og mandler drysses på toppen.. mums !
 Imorgen skal jeg ud og spise fint i KBH - glæder mig som et lille barn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar