Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 11. januar 2012

Ferie...

Så er der snart dømt ferie til mig.. Jeg glæder mig rigtig meget men er også lidt spændt på, hvordan det lige skal gå med en uge uden træning... Jeg håber jeg kommer til at nyde det og ikke føler dårlig samvittighed over manglende træning.
Jeg har det bedst når jeg træner regelmæssigt og når jeg skal være ærlig, så har jeg det nok bedst når jeg træner hver dag. Kroppen har brug for hviledage, hvor der ikke står træning på programmet, men jeg har det til tider lidt svært ved de dage - især hvis jeg ikke skal noget andet. Konstant træning uden hviledage kan medføre skader og så er der dømt endnu flere hviledage. Jeg har været der og prøvet dette, så jeg taler af erfaring, men alligevel er jeg ikke altid klogere. Mere vil have mere !

Men jeg tror ikke jeg har mulighed for at træne på min ferie, så hviledag eller hvileuge giver nok helt sig selv og jeg tror faktisk det er sundt nok for mig... Men bare rolig et par proteinbarer snak jeg nok få sneget med i kufferten... :)

Jeg er trods alt sikker på at jeg nok skal vende tilbage med masser af fornyet energi - for det giver hviledage mig nemlig -> ny energi og motivation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar