Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 22. januar 2012

Back on track.. en verden perfekt !

Dejligt med styrketræning igen - det har været savnet og også lidt tiltrængt. Det var dælme hårdt idag, men fedt. Ryggen fik en god omgang og så lidt kondicykel for lige at få pulsen op igen til sidst.

Startede ellers dagen ud med brunch besøg - ja igen, men jeg elsker brunch og jeg elsker at bage. Jeg udsætter dog ikke mine gæster for alle mine sundhedsflip af opskrifter, men jeg prøver at ramme en mellemvej, hvor sund mad laves uden at gå for meget på kompromis med smagsoplevelsen.

Så det er hjemmebagte boller med masser af fibre og kerner, men uden fedt, pandekager med æggehvider, banan og proteinpulver, frugt og grønsager og så lidt mere i den usunde retning.

Efter at have indtaget alt for meget mad og især brød, var det dejligt med en gang træning med fuld gas. Det giver så dejlig en følelse i kroppen at have trænet igennem, og tror faktisk ikke jeg kan undvære det. Jeg elsker at træne og den følelse det giver mig. Ikke at jeg er lige motiveret hver dag, men jeg ved, at når jeg først kommer igang og især bagefter, så fortryder jeg aldrig. Så musik i ørene og fuld fart frem :)

Pt er det denne sang der kan få mig helt frem... Jeg er kæmpe TV2 fan og ELSKER deres musik og især den fantastiske humor Steffen har - og da der så kom nedenstående sang frem, var jeg solgt. TV2 kombineret med dance -> kan det blive bedre.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar