Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 27. juni 2015

Termin....

Men ingen Bebs... Kunne ellers være rart med en fødsels idag, men tror desværre ikke det sker. Så der er ikke andet for end at vente.
Så dagen idag går med at fordrive tiden med en omgang træning og nogle nybagte boller (nybagte boller ville vel høre sig til en fødselsdag, hvis denne fandt sted).

Træningen er ved at være lidt hård. Det er mest siddende maskiner jeg kan træne mht styrketræning pga jeg bliver svimmel ved at stå for meget op. Dog kan jeg glæde mig lidt over, at jeg trods alt stadig er stærkere end nogle af de andre i fitness, trods højgravid og svimmel. Det er da lidt fedt og skulderklap. når man kan sætte mere vægt på maskinen, end personen inden mig tog.
Og ellers står den lidt på kondi cykel, hvor jeg nu knap nok kan nå styret pga maven. Ja det er ikke let og det er ikke meget sved der kommer på panden, men jeg er der.

Ellers er der jo kun at vente.... Er efterhånden ved at være træt af at ligge på min sofa...
Dagens trænings billede... 

Nybagte termins boller, men desværre ingen fejring idag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar