Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 18. juni 2015

Den fantastiske kvindekrop - modsætninger mødes !

Jeg havde længe gået og tænkt på om jeg skulle få taget nogle billeder her i min graviditet. Men vidste ikke helt om jeg havde lyst til det. Hvad nu hvis jeg bare syntes jeg så tyk og stor ud på billederne? Ville jeg overhovedet kunne lide dem? Ville jeg kigge tilbage på dem og være ked af det eller stolt?

Havde egentlig skudt tanken fra mig, men da en anden gravid pige fortalte om hendes billeder og en fotograf her i Århus, tænkte jeg, at nu måtte det være. Var bange for at fortryde, hvis jeg ikke fik det gjort. Så ringede og bookede en tid med det samme.

Det var faktisk ikke nogen sjov fornøjelse. Ikke at det var fotografens skyld, for hun var enormt sød og behagelig. Men jeg var pga mit lave blodtryk, mega svimmel og kunne næsten ikke stå op. Så det var op at stå, tage hurtige billeder, og så mig ned at sidde eller ligge.
En helt anden kontrast til de billeder jeg fik taget efter sidste fitness konkurrence, hvor det var 3 timers super fed oplevelse. Men mit lave blodtryk driller mig desværre en del under graviditeten.

Med mine graviditets billeder, ville jeg netop gerne have en kontrast til mine fitness billeder. For jeg har i så mange år fokuseret på kroppen og træningen samt formningen af den.

Og nu står jeg i en situation, hvor jeg ikke kan kontrollere og styre min krop, som jeg er vant til. Jeg er skam ikke ked af min krop, tværdigmod - meget imponeret over hvad kvindekroppen kan.

Men jeg syntes det kunne være lidt fedt at have billeder af min krop i total kontrol og så nu her total ude af kontrol.

Jeg er super glad for begge hold billeder på hver sin måde, og kan kun varmt anbefale folk, at få foreviget en gravid krop imens man har den. På samme måde som jeg ønskede med min trænede konkurrence krop.



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar