Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 22. juni 2015

Mandags massage - igangsættelse af fødsel???

Har været til massage idag og det var virkelig bare dejligt. At få masseret sin trætte lænd og ømme skuldre igennem er bare super dejligt. Ryg og nakke er bare lidt mere belastet under en graviditet, så at få løsnet op i dette er super dejligt.
Fik ligeledes massøren til at trykke alle de steder den kan være med til at sætte en fødsel igang, så nu håber jeg kroppen tager imod dette og fødsel snart er på vej.... Det ville da være rart...


Det har så også betydet at jeg ikke har været til træning idag (ingen fitness), hvilket nu er to dage i træk !
Ja det lyder måske ikke så vildt, men det er det for mig. Igår stod den på at heppe til 1/2 marathon, hvor min kæreste løb og idag formuddagshygge besøg og massage. Så derfor ingen fitness. Du kan tro jeg skal afsted imorgen.

Men fik da gået mig en tur idag, hvilket jo også er motion - alt tæller og lidt er bedre end ingenting.

Nu nyder jeg bare at have fået dejlig massage efterfulgt af en hjemmelavet iskaffe og mine hjemmelavet cookie Dough småkager (opskrift findes her).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar