Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 28. juni 2015

Pakkepost og træningsfri

Jeg har ikke netshoppet længe, hvilket er helt ulig mig. Elsker at netshoppe og den sport der går i, at finde en bestemt vare til billigste penge. Så når jagten går igang kan det godt tage flere dage inden jeg får købt noget. Man skal jo lige være sikker på at have fundet den bedste pris.

Denne gang var det et par trænings sko, jeg jeg havde udset mig - en fra-mig-til-mig-barsels-gave.
Efter at have søgt på mange hjemmesider (både danske og udenlandske) fandt jeg endelig en super god deal - på Zalando. Det var næsten halv pris og så var det super hurtig levering.
Så jeg nyder i den grad mine nye sommer sko, som jeg ikke helt kan finde ud af om skal være indendørs fitness sko eller ude sko, til at trille med barnevognen (når den tid kommer).

Imellemtiden fik vi nydt det gode vejr idag med Sculpture by the sea i Århus, da der idag er dømt træningsfri.
Og da vi sad og slappede lidt af i græsset (ja jeg blev lige lidt træt og svimmel), kom en dame hen til os med en nyfødt baby. Hun ville lige tage et billede af os til os, da hun var ked af ikke at have fået taget nogen par-billeder som højgravid. Så hun tog en hurtigt billede og det blev vi faktisk ret glad for bagefter.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar