Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 11. juni 2015

Get out, get out....

Fik en sjov kommentar på dette billede idag - du ligner blot
en der har slugt en bold :-) tja der sidder vel en god
badebold under den trøje....
Ja tak kom nu frit frem. Jeg er mere end klar til Bebs skal komme ud. Man går jo kun og venter og bekymrer sig over hvornår det skal ske, er der mon tegn på det idag, har den det godt, vender den rigtigt osv.

Træningen er også ved at blive lidt triviel, da det er svært at lave den helt store variation i ens træning for tiden. Var dog ude at svømme igen igår og det er faktisk ret dejligt som afveksling til fitness. Dejlig vægtløs i vandet og det at bruge sin krop på en anden måde. Fik igen svømmet 1 km, så det er jeg ret godt tilfreds med. Idag er det så tilbage til fitness centeret - ingen grund til at ligge på den lade side - ha ha :-)

Blev sidst spurgt om jeg også kom imorgen? Ja kommer der jo ret ofte, og selvom det er blevet lidt trivielt, så kan jeg alligevel ikke undvære det.

Men mener bestemt mig og Bebs har en aftale om at i denne uge er det ugen, hvor lejekontrakten udløber.. Så nu må du meget gerne kigge ud :-) 2 uger til termin....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar