Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 13. maj 2015

Stille, mor træner - NOT

Jeg skrev tidligere at jeg mente at have en velopdragen lille Bebs i maven, idet den altid var stille, når jeg trænede. Dvs ingen spark eller moslen rundt i maven når jeg var i fitness centeret. Men det er der så lavet om på.
Nu er det mere undtagelsen, hvis der er stilhed fra Bebs under træning. Imellem næsten hvert sæt ved
styrketræning, får jeg mig lige et spark eller lign.

Troede ellers lige vi havde indgået en aftale om at mor skulle have ro til sin træning, men nej.
Ved ikke om det er et tegn på hvad jeg skal forvente mig efter fødsel - ingen ro og masser af aktivitet. Måske det blot er en fitness baby vi får os - den vil også ud og træne.
Nå men det forhindrer mig ikke i at træne, og træningen er virkelig noget af det bedste for krop og sind her under graviditeten.

Jeg var ellers ved at være nervøs for, om dagens træning kunne gennemføres. Var på cafe i formiddags, men efter ca 45 min blev jeg mega svimmel (ja jeg sad ned hele tiden) og vi måtte skynde os ud og op i baby lounge i Magasin, så jeg kunne ligge ned på en sofa.
Det er da utroligt med mig og min svimmelhed. Men efter 10 min på langs, var jeg klar igen, som intet var sket og så kunne jeg tage til træning uden problemer.

Min krop er og bliver lidt mærkelig, og kan kun sammenligne dette her med at være på konkurrence diæt, hvor man heller ikke helt ved, hvordan kroppen lige reagerer undervejs. Men man må blot lytte efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar