Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 20. maj 2015

Den nemme (og sunde) løsning

Nogle gange er det bare rart med en nem og hurtig løsning. Især når det er sundt og snager godt. Og det er netop hvad følgende 2 produkter indebærer.
Det er lidt dyre løsninger, men jeg er stadig vild med dem.
  • Cake in a cup
  • Brødmix
Især cake in a cup er jeg blevet helt vild med, helst chokolade versionen. Jeg deler som regel et brev
op i to potioner, så jeg har til to gange.

Det er den nemmeste og hurtigste kage til dato og så er den noget sundere end normal chokolade kage og uden tilsat sukker. Det er blot at blande op med vand og så i microovnen i 30 sek - done.

Brødet er ligeledes super lækkert og lavere på kalorier end normalt brød, desuden er det glutenfrit, for dem der ikke tåler dette.
Igen er det bare vand i blandingen og så i ovnen. Jeg lavede det idag til boller og det var ligeledes et hit.

Så når nu man er lidt doven men gerne vil holde det sundt og lækkert kan disse 2 produkter virkelig anbefales. De kan købes i div helsebutikker og i Matas, så det er forholdsvis nemt at få fat på



Ingen kommentarer:

Send en kommentar