Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 15. maj 2015

God karma og kompliments fredag - 6 uger to go !

Sikke en dejlig dag det er idag.... Ja det kan jeg kun nynne med på. Ved ikke lige hvorfor det ramte mig idag, men det gjorde mig glad og solen skinner. Her kommer hvorfor.....

Starter dagen med en omgang træning og møder en gammel trænings veninde der komplementerer mig for min flotte mave og form. Vi står og snakker lidt om træning og graviditet og er ret ens på
dette punkt. Jeg bliver super glad og får lige ekstra energi til dagens træning.
Så afsted med mig. Både lidt cardio og styrketræning stod den på idag og det var dejligt. Føler de balder er blevet lidt slappe, så det var ben/Balle træning idag. Dog er squat blevet uden vægt for at skåne bækkenet, men har jo også en del ekstra kilo på kroppen, så helt uden vægt er det jo ikke :-)

Derefter er jeg ude og handle. En dame står bag mig i køen i Matas og spørger om hun må komplimentere mig. Jeg svarer ja og hun siger, hvor bærer du det flot..  JA stort smil på læben og går glad ud af butikken igen.

Bagefter går jeg i Netto og på vej ud af butikken siger en fyr, hvor ser du godt ud, hvornår skal det være? Jeg svarer og smiler endnu mere.. Han kunne ikke lade være med at kigge da hans kæreste også et højgravid tilføjer han.

Det må bare være god karma dag idag og det hæver da bestemt mit humør et par grader. Tænker pludseligt at de her sidste 6 uger måske ikke bliver så slemme igen :-)

6 uger til termin, gad vide hvornår det sker......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar