Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 3. april 2015

Fitness ferie og hjemmelavet questbar

Brunch - elsker det !
Så er det blevet påske og for mig startede den ned et dejligt ophold på et sports hotel - Comwell Rebild bakker. Her er mega lækker natur og vejret er jo helt i top.

Så der bliver hygget, gået ture i bakkerne, trænet og spist en hel masse. Fik alt for meget påskespil igår, så nu står den lige på sukkerfri (så længe jeg nu kan holde det....).
Og de der bakker når man er gravid - det er mega hårdt. Pulsen banker afsted og føler man næsten ikke kan få vejret. Jeg føler mig virkelig som en gammel dame, men omvendt er det fedt at få pulsen banket op, for det sker ikke så ofte længere (læber desværre ikke mere).

Morgenmaden var super lækker og nu skal vejret nydes igen med endnu en bakketur. Fik lavet mig hjemmelavet questbar inden vi tog afsted, og det er virkelig et hit. Super nemme at lave og smager fantastisk.
Hjemmelavede quest barer - vanilje og chokolade smag



Ingen kommentarer:

Send en kommentar