Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 20. april 2015

Cremet wokret med tiger rejer

Alt for lang tid siden jeg har fået wok mad og havde helt glemt hvor godt det smager. Og så er det ret simpelt at lave. Det eneste der tager tid, er at snitte/skære grøntsagerne ud.

Men wok er jo en super måde, at få en masse grøntsager på. Og så er det kun fantasien der sætter sine begrænsninger for, hvad man kunne tænke sig at putte i.

Jeg brugte følgende ingredienser:
- rødløg
- forårsløg
- gulerødder
- hvidkål
- friske grønne bønner
- tiger rejer (300 gr)
- lidt æggenudler

Wok sovsen (2 pers)
- 1 ds kokosmælk
- 3 fed hvidløg
- chili
- ingefær
- sur/sød chili sovs
- rød karry paste
- salt/peber

Hvidløg svitses på panden i lidt olie og resten tilsættes og smages til. Herefter tilsættes nudler og koges kort (2min).

Rejer tilsættes og koges kort (2min) og alle grøntsagerne (snittet) puttes i woken og koges let til det hele er varmet igennem.
Serveres straks, så der stadig er godt bid i de friske grøntsager.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar