Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 8. april 2015

Træningsoptur - model?

Stor, stor mave - føler mig bare tyk og tung.
Men måske man liiiige kan ane lidt mavemuller
i siderne :-)
Lige som jeg var allermest træt, havde ondt i hovedet, skulder, følte mig tyk og total uoplagt til en omgang træning, så kom der en lille træningsoptur.
Jeg måtte virkelig idag kæmpe mig ned i centeret for at træne, for havde langt fra lysten. Men netop som jeg var gået igang, blev jeg spurgt af en fyr om han ikke måtte få et billede af mig. Jeg blev total overrasket og fik fumlet noget med nej tak jeg er jo alt for tyk for tiden.

Måske det var mit inder-jeg-vil-ikke-med-på-jeres-billeder, der kom op i mig. For det var mit standard svar, når man ofte blev kontaktet af nogle indere, der gerne vil have billede af en.
Men efterfølgende tænkte jeg hvorfor måtte han egentlig ikke få et billede. Blev lidt smiret over at han spurgte mig og fortrød nok så lidt bagefter.

Men alt andet lige, så gav det mig et smil på læben og lige lidt ekstra energi til min træning, som var tiltrængt. Jeg vælger at tolke det positivt, med at han gerne ville have et billede af mig :-)

Aftensmaden er for tiden utrolig simpel - jo nemmere jo bedre. Gider simpelthen ikke lave mad for tiden. Så det var blot at skære et pitabrød over og lave to små mini pizzaer med salat til. Let og lækkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar