Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 28. april 2015

En god start på dagen

En dejlig omgang morgenmad er bare en god start på dagen. Og i og med det nærmer sig sommer, så er der ved at være masser af friske jordbær i butikkerne (dog ikke danske), men de smager faktisk ret godt.

Så det er tæt på, at jeg får jordbær hver morgen og det er super dejligt. Jeg får det ofres på min skyr eller min pandekage. Idag blev det til skyr med jordbær, mandler og hjemmelavede havregryns kugler. Det var en super god kombi.

Fik pludselig lyst til havregryns kugler igår aftes og det tager jo ingen tid at lave. De er dog bedst, når de lige har ligget på køl natten over og derfor var de ekstra gode idag på min skyr.

Sunde havregryns kugler:
  • 30 gr havregryn
  • 50 gr chokolade protein pulver
  • 20 gr kokosmel
  • 1 ss kakao pulver
  • Lidt vand
Det hele blandes sammen til en tyk klistret masse - pas på ikke at tilsætte for meget vand. Rulles i havregryn og sættes på køl, gerne natten over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar