Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 19. april 2015

Fit graviditet - part 11 - tungt

Nu begynder det at blive tungt og lidt trættende. Jeg har stadig ikke nogle problemer eller gener, men kan godt mærke jeg ikke har min normale krop. Det er tungt at komme til træning, det kan være tungt at gå en tur, man har brug for pauser osv.
Ikke ligefrem noget der passer ind i mit hoved, men lytter efter min krop, for der er jo en lille at passe på.
Det kan være hårdt bare at gå en tur og hvis det så går op ad bakke, ja så skal man lige tage tilløb til det - mentalt. Der lyder mærkeligt og det er også en underligt følelse. Men føler mig total ude af form.
Styrketræning er stadig ok og med ok styrke og løft, men cardio er blevet noget hårdere. Jeg bruger primært cross traineren i fitness centeret, men det er lidt frustrerende at skulle gå ned i tid og intensitet. Eksempelvis har jeg kunnet stå på den i over 1/2 time med styrke 10-12 for ikke så længe siden - nu er jeg nede på 15 min ved 7-8 i styrke/modstand. Det føles lidt sløjt, men omvendt føles det ikke rart med mere modstand.
Ret gid til at gaine ???

Jeg begynder virkelig at savne min gamle krop og glæder mig til at få den tilbage. Jo det er da fantastisk at være gravid og mærke liv hver dag, men når jeg ser billeder af mig selv fra i sommers, kan jeg næsten ikke genkende mig selv.
Ville jo give alt for at komme til at se sådan ud igen. Men lige nu må jeg have tålmodighed de næste 2 måneder til jeg har termin. For jeg forventer ikke træningen bliver nemmere herfra.

Men jeg kæmper og holder ud, for bare lidt træning og motion er bestemt bedre end ingenting, så jeg giver ikke slip :-)

Hvor der er vilje, er der vej !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar