Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 11. juli 2015

Trænings Challenge - mål efter fødsel

Det er lidt hårdt her efter fødslen og træning er absolut ikke på programmet. Jeg har hverken energi eller lyst. Og så må man jo selvfølgelig heller ikke, da ens krop lige skal være klar til belastning igen.
Så de næste par uger kommer nok til at gå med at få mig på højkant igen kombineret med en masse gåture med barnevognen.
For det er jo også motion - gåture. Jeg er såmænd blevet en del af både en juli og august Challenge, som hedder flest km med barnevognen, for folk der havde termin i juni.

Har været ude 2 gange nu, men den første var ultra kort, det var blot for at lige prøve at komme ud. Anden tur var på 1,5 km og det vat mere end rigeligt. Kombineret med en tur i Netto. Jeg var så svag og afkræftet til sidst at jeg knap kunne gå hjem fra Betto (ca 300 m). Til trods for min kæreste fandt alle varer i Netto, da jeg ikke lige kunne overskue det.
Det siger lidt om ens tilstand pt.

Så juli Challenge skal jeg nok ikke regne med at vinde, men så må vi jo gå efter august. Det er jo vigtigt at have mål, om det så er lidt andre træningsmål pt end hvad jeg normalt har. Mål er for mig lig med motivation.

Og så er det da super dejligt her en uge efter fødsel, at jeg kun er 2,5 kg fra min før fødsels vægt - og ja jeg ved godt jeg har tabt noget muskelmasse, så vægten er jo ikke helt reel. Men stadig er det da super fedt. På trods af jeg stadig render rundt med en stor topmave :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar