Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 31. juli 2015

Chokolade mousse - uden tilsat sukker

Jeg har altid været stor fan af chokolade mousse. Kan huske min mor havde de der breve fra Dr Octker liggende i skabet derhjemme. Men ikke ret længe af gange, for jeg spiste dem hurtigt. Man skulle blot tilsætte mælk, piske og så stille på køl i 1/2 time.

Jeg havde dog ingen tålmodighed til den 1/2 time, så fik det oftes spist lidt for flydende og inden moussen nåede st sætte sig. Desuden sagde pakken vist til 4 personer, men det ved vi alle godt ikke passer :-) en to tre og hele pakken lå i min mave....

Men disse breve var bestemt ikke sunde og fyldt med sukker. Idag er der meget bedre alternativer til den elskede chokolade mousse. Nemlig en sukkerfri version fra ISIS. Jeg er fan og nyder den og der er ligeledes en del færre kalorier i denne version.

Hvis det bare er til mig selv, laver jeg blot et 1/2 brev og gemmer resten til en anden go gang. Igen blot tilsæt mælk, pisk og sæt på køl 1/2 time. Det er da nem og lækker dessert, når man er lidt lækker sulten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar