Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 16. juli 2015

2 ugers træningsfri

Det er netop hvad det er idag. To uger siden jeg sidst har været i fitness centeret. Det siges dog, at føde er ligesom at løbe et marsthon, så lidt har jeg da lavet i mellemtiden :-)

Skildpadde tempo.... Hvad bilder den app sig ind........
Jeg går jo så hurtigt jeg kan :-)
Min motionsformer pt er gåture med barnevognen. Både for at få bebs til at sove og for at jeg kan få lidt motion.. Det er ikke meget jeg kan pt, men gå i maks en time er status. Og nej det er ikke Powerwalk tempo, tværdigmod.
Men det er ligemeget pt, jeg kommer ud og afsted og det er det vigtigste.

Jeg har dermed store forventninger til den barnevogne Challenge, der starter til aug, da jeg er uendelig langt bagefter for juli challenge.
Men jeg skal nok komme efter det.

Glæder mig til at få lidt mere overskud til bagning og eksponenterne i køkkenet igen. Men lige nu spises der retter fra fryseren eller boller med ost og pålæg. Man ved nemlig aldrig hvornår man kan få mad med en lille bebs og om man har tid til at spise det.

Elsker disse små fusser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar