Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 27. juli 2015

M&M = muscle making

Dette billede vælger jeg at støtte mig til idag.. Røg i sukker fælden igen igår.. Og gik spist netop disse dejlige M&M.. Og en to tre så var posen tom....
Det går altså ikke godt for mig pt. Jeg tror jeg vælger at sætte min lid til at i aug skal det være anderledes.
Det duer jo ikke at blive ved med at spise usundt, når jeg ikke kan træne.

Fik ellers gået 7,3 km igår og kunne mærke at jeg heller ikke skulle gå længere. Men selvom gåture også er motion, så er det jo ikke det samme som fitness træning og løb.

Så tror jeg vælger at hygge lidt juli måned ud og så må jeg tilbage på sporet fra aug. Her har jeg også en barnevogns Challenge jeg er klar på at konkurrere i :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar