Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 8. juli 2015

It's a boy....

Der har været lidt stille fra mig, men de fleste kan nok regne ud hvorfor... Fødte nemlig en dejlig lille prins i lørdags lige inden midnat.
Man hører om at fødsel er smerte og mega hårdt, og det er også helt korrekt.
Jeg frygtede egentlig ikke at føde, men mere hvis det skulle ende i kejsersnit, som jeg bestemt ikke havde lyst til. Tanken om en operation skræmte mig og ville bare gerne prøve at føde naturligt.

Men det kom jeg også til. En forholdsvis hurtig fødsel for en førstegangsfødende. Men kan love for at de veer er ren smerte. Kan ikke sammenlignes med noget træning af bogen art...

Men alt gik godt og fik ros af jordemoder for min fødsel. Er sikker på min træning har medvirket til noget af dette.
Nu skal jeg blot til at have mig mit livs længste pause fra fitness centeret, hvilket er lidt underligt. Pt tænker jeg slet ikke på træning, da kroppen er træt og døjer desværre stadig med svimmelhed. Lægerne ved ikke hvorfor, men mit blodtryk burde stige og blive normalt igen inden længe (har fået taget mange tests).

Så jeg ligger primært på sofa og ammer den lille charmetrold. Min ryg er ved at være total smadret af inaktivitet og trænger virkelig til at blive rørt.

Til gengæld er vægten faldet hurtigt igen og har nu 4 dage efter fødsel allerede tabt mig 10 kg. Har intet gjort for det, heller ej spist sundt. Har dog stadig en top mave og ligner en der er halvvejs gravid. Håber maven snart falder på plads igen.

Fik da trænet 2 dage inden fødsel...


3 kommentarer:

  1. Tusind tak 😄 det er super dejligt men også en helt ny verden man træder ind i...

    SvarSlet