Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 20. juli 2015

Ny PR i barnevognsræs

Ja det er pt min nye træningsform - barnevognsræs. Og det er egentlig ok, for kan mærke kroppen ikke er klar til alm træning endnu, men det skal nok komme.

Imellemtiden står den på kom i form med barnevognen, for skulle da meget gerne tilbage til min form inden graviditeten. Og det er jo lidt som at powerwalke, som jeg har gjort meget under mine diæter op mod konkurrence. Tempoet er her blot lidt lavere men det er stadig motion.

Idag fik jeg så lavet ny PR med barnevognen, jo jo det er nu det vi går op i her. 3 km til storcenter, rundt i storcenter i 1 time, og 3 km hjem igen. Og nu er kroppen også træt. Og jeg er træt, for søvn er stadig en mangelvare, så man er konstant lidt zombi agtig.

Men fedt at kunne gå over 6 km idag. Det er stort i min verden pt. Så nu skal der bare genoptrænes med barnevognen for at komme tilbage på sporet. Jeg er klar !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar