Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 30. juli 2015

Juli Challenge - top 3 !


Jeg kom godt nok lidt sent igang da jeg først lige skulle føde og efterfølgende døjede en uge med lavt blodtryk. Så der var ingen energi og alt for meget svimmelhed.
Men nu er jeg klar igen og der bliver gået på livet løs med barnevognen. For det er jo som sagt min eneste mitionsform pt.

Så nu må den lige få gas de sidste to dage og ellers er jeg klar til aug Challenge...
Men det er da fedt at kunne komme i top 3 selvom jeg ikke var med de første 10 dage. Men der skal kæmpes for at blive på denne placering og vejret er pt ikke ligefrem med os.

Begynder ellers så småt at se frem til at skulle i fitness med bebs. Glæder mig til at få styrketrænet
igen. Føler jeg er blevet slatten og slap.
Føler mine balder hænger og at jeg har mistet styrken i mine muskler. De er helt flade eller måske bare væk :-(

Maven er stadig heller ikke faldet på plads, og nu må det altså godt snart ske. Jeg kan jo ikke blive  ved med at ligne en der er gravid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar