Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 26. februar 2015

No happy day...

No happy face - uge 23 og vil bare stadig gerne løbe....
Er lidt nervøs for at idag var min sidste løbetur i lang tid... Havde det jo lidt på fornemmelsen i søndags, at det nok snart var slut med løb, men havde håbet det ikke helt var rigtigt.

Var ude at løbe idag og får lidt ondt i min ene hoftebøjer, på den ikke gode måde. Så efter 3 km valgte jeg at gå istedet for. Virkelig ikke noget jeg er tilfreds med. Så det blev til 3 km løb og 2 km power Walk.
Det virker så gammelt at skulle have ondt i ens hoftebøjer og gammel føler jeg mig bestemt ikke !

Jeg kan jo stadig træne i fitness, men syntes bare det var fedt at kombinere det med at komme ud og løbe i det fri - frisk luft og ikke mindst god motion og forbrænding. Min største frygt er nok og jeg kommer til at blive for tyk, nu hvor jeg måske ikke kan løbe længere. Det er virkelig ikke noget der huer mig...

Men men der ligger stadig et lille håb inde i mig, om at det ikke helt er slut med løb under graviditeten. Lad os håbe at det bliver indfriet..jeg har jo 4 måneder igen inden termin...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar