Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 12. februar 2015

Trænings optur - hørt i fitness

Lige som jeg begyndte at føle mig gumpe tung, så kom opturen. Ikke at jeg er blevet lettere eller føler mig lettere, men selvtilliden fik lige et boost idag til træning.

Jeg var nede og styrketræne og mødte en gammel fitness veninde jeg ikke har set MEGET længe, som som også er tidligere konkurrence atlet. Så vi taler om en i super form og en der ved hvad ens krops udseende betyder for os konkurrence tosser. Hun syntes jeg så super godt ud og alt sad som det skulle. Ingen hænge eller delle og jeg var bare glad.

Kan godt være jeg føler mig anderledes, så derfor er det bare dejligt at få andet af vide. Det er som om det betyder lidt mere når man er gravid, da man er ude af sin comfort zone mht udseende.
Smiley day at the Gym - motivations boost :-)

Så mit humør steg lige nogle grader under min træning. Da jeg senere kom ud af badet og var på vej ud af centeret, stoppede en anden pige mig op. Hun ville have taget fat i mig tidligere og fortælle at jeg var super flot gravid. Jeg var helt målløs og glad. Jeg kender jo ikke personen, så det kom ret uventet.

Men takkede mange gange og herefter kunne jeg flyve ud af centeret. Lige hvad jeg havde behov for ovenpå nogle dage med lidt for gumpe tunge træningspas.

Så jeg suger det hele i mig og prøver nu for første gang i lang tid ikke at snacke den her til aften efter aftensmad. Jeg skal jo holde den gode form :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar