Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 24. februar 2015

Diæt tilstand ??

Tyk med tyk på - det er nok en af de største
forskelle fra diæt, hvor tynd bliver tyndere.
Ellers føler jeg mig lidt i diæt mode....
For mig kan min graviditet på mange punkter sammenlignes med et diæt forløb op mod en fitness
konkurrence.
  • Man bliver mere og mere træt jo tættere man kommer på målet
  • Kroppen er udmattet og har brug for mere hvile
  • Motivationen for træning daler langsomt mod slutningen
  • Man tænker på mad (og her mad man ikke burde spise)
  • Glæder sig både til dagen, men også til at blive "normal" igen
Idag var igen en af de dage, hvor jeg måtte hive i mig selv for ikke at vælge sofaen frem for fitness centeret. Jeg føler mig træt med træt på. Og spise nok lidt for meget - jeg begynder at kunne se det mere og mere på kroppen, hvilket ikke er det fedeste.

Jeg savner at kunne svede igennem. Det er ved at være lang tid siden jeg har kunnet træne hvor pulsen var høj og sveden løb af kroppen.

Jeg er derfor glad for at kunne løbe lidt stadigvæk, men havde lidt udfordringer i søndags - det var ikke helt behageligt.

Løb mit eget lille løb i søndags, imens
de andre konkurrerede på fuld tryk
Jeg løb ellers mit eget lille løb med mig selv, da der var Dupont løb i Århus, hvor min kæreste var ude at løbe.

Jeg kunne jo godt have været med på 5 km, men kender nok mig selv godt nok til, at ville have kommet til at presse mig selv mere end godt, når det er konkurrence. Så jeg løb blot mig eget løb og fik lidt stemning med. Men det føltes ikke helt godt i kroppen.

Håber virkelig det var en engangs forstilling og at jeg kan kan komme ud at løbe igen (det giver nemlig lidt puls træning, som jeg savner).

Men jeg skal ikke klage, for har det godt. Derfor kan man jo godt have dage, hvor man føler sig træt, tyk og træls. Men det har man jo også selvom man ikke er gravid.
-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar