Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 4. februar 2015

Cuba holiday Update part 1

Så er jeg hjemvendt fra en super dejlig ferie på Cuba, og i og med at der har været helt stille her på bloggen har ikke kun betydet at jeg har holdt ferie, men intet internet. Jep har ikke været på nettet en eneste gang, og det har faktisk heller ikke være nemt at komme på nettet.
Havana

WIFI er der ikke noget der hedder, og internet cafeer så jeg ikke en eneste af.
Vi kunne komme på nettet nogle enkelte steder, men det var faktisk rart at slappe og koble helt af.

Så det bliver idag til en kort update fra den dejlige ferie fra Cuba og så må en længere beretning følge senere.
For landede igår og er stadig lidt presset mht søvn, da tidsforskellen er 6 timer.

Men det har været fedt både med oplevelser og ren badeferie.


Træning har der også været lidt af (ikke meget må jeg nok indrømme) og mad har der været masser af (nej ikke sundt). Har spist hvidt brød hver dag og en masse dejlig fisk og pasta.



Men har nydt det og mon ikke også min krop har det. Jeg har haft det helt fint ift at være gravid og ikke oplevet nogle udfordringer.

Fik selvfølgelig lige klemt en hurtig omgang træning ind idag efter arbejde, da ferie er ferie, men nu er det tilbage på sporet igen. Og ja der skal trænes, for jeg kan godt afsløre at jeg bliver tungere og større. Fik spørgsmålet en del gange på Cuba om jeg ventede tvillinger.. Hmm nej jeg er bare tyk :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar