Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 20. januar 2015

One pack

Fik kommentaren idag, at det var en flot one pack jeg havde anlagt mig. Og ja det er en one pack - en stor bobbel.
Noget af træningstøjet begynder også at stramme, så jeg kan ikke længere passe alt mit tøj.

Anden kommentar var, hvad det var for en konkurrence jeg nu havde tænkt mig at stille op i (med et glimt i øjet). Tænkte gad vide om der findes en gravid fitness konkurrence, men nej måtte sige, at der lige kom et lille bump i vejen.

Men nok om "hørt i trænings centeret", for om ganske få dagen sættes kursen mig CUBA !
Jeg er så klar til ferie, nye oplevelser og nye eventyr. Om jeg kommer i fitness derovre er et godt spørgsmål. Jeg tager selvfølgelig tøjet med og skal nok lede efter et sted. Forventer primitivitet, men det gør mig bestemt ikke noget...

CUBA.. Counting Down......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar