Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 17. januar 2015

Sund pizza med masser af proteiner

Det er nok en af de nemmeste pizzaer at lave, hvis man vil lave den fra bunden. Og så er den lav på kulhydrater og høj på proteiner. Der er ikke anvendt gluten i bunden. Og så er der dobbelt op på proteiner, da bunden er proteinrig og fyldet er med masser af kød. Det mætter nemlig dejligt.

Det er for mig en rigtig fredags dinner, da det godt må være lidt lækkert når nu det er blevet weekend.

Sund proteinrig pizza til 1 person.

Bund:
  • 3 æggehvider
  • 1 målene HUSK
  • I ss kokosmel (malet)
  • Lidt hørfrø 
Fyld:
  • Tomatsovs
  • Oksekød
  • Fedtfattig chili spegepølse
  • Champion
  • Fedtfattig ost
  • Ruccula salat (bages selvfølgelig ikke, men ligges på inden servering)
Æggehviderne piskes stive og resten tilsættes og røres forsigtigt rundt. Smøres ud på en bageplade og bages i ovnen i små 10 min. Tomatsovs smøres på og resten af fyldet tilsættes. Bages videre i ovnen i ca 20 min og serveres med frisk ruccula salat på toppen.

Det har været en god træningsuge for mig, selvom jeg begynder at føle mig mere tung. Men fik da løbet 7 km udenfor idag i dejlig solskins vejr. Inden længe så er der solskin til mig hver dag, da jeg skal på ferie til Cuba, og glæder mig som et lille barn...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar