Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 6. januar 2015

Taco omelet - post workout food

Stor og tyk :-)
Men løber da stadigvæk :-)
Jeg kan godt mærke nogle dage at jeg er noget mere træt end normalt. Og her føler jeg ikke bare at jeg trækker graviditets kortet, men jeg er virkelig træt.

Det er egentlig gået noget fremad og jeg føler mig ikke helt så træt som tidligere, men igår ramte jeg muren. Jeg var træt fra da væggeuret ringede til jeg skulle i seng. Og jeg havde sover over 8 timer, så det var ikke fordi jeg var kommet sent i seng. Dog sover jeg ikke så tungt og er oppe om natten, men alligevel.

Jeg måtte droppe min træning igår da jeg slet ikke kunne hænge sammen og overgive mig til sofaen - og det er langt fra hvad den normale Lene ville have gjort. Hun havde sparket sig selv bagi og tænkt dælme nej, du har bare at komme afsted.

Men idag, så var der ingen vej udenom. Det blev til en løbetur udenfor, som jeg egentlig er begyndt at sætte større pris på end tidligere.
Men det er bare super rart med lidt frisk luft efter en lang dag på kontoret foran en computer. Og så er løb super effektivt samt tidsbesparende.

Så afsted med mig og kom da op på 6,5 km - det er med et noget nedsat tempo, men det er løb og motion.

Jeg drømmer dog indimellem stadig tilbage på da jeg for bare 3 måneder siden kunne løbe 5 km på 22 min uden problemer og har min PR på under 20 min - der er jeg SLET ikke nu!

Aftensmaden blev for en gangs skyld sund og uden brød eller lignende, som jeg ellers er begyndt at spise hver dag (og ja gerne med ost, masser af ost).

En taco omelet med salat dertil - og selvfølgelig kom der ost på min taco omelet :-) Men super lækkert og så nemt at lave på ingen tid.
Taco omelet (1 person)
  • 4 æg (3 æggehvider, 1 helt æg)
  • 1 lille rødløg
  • ½ frisk Chili i små tern
  • Lidt majs
  • Krydderier
  • Ost
Æg og krydderier blandes godt sammen og hældes på en varm pande. Resten tilsættes med ost på toppen. Steges ved mellem varme indtil den er gennemstegt (vende ikke rundt).

Serveres med salat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar