Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 9. februar 2015

Fit graviditet: Part 5


Begynder så småt at føle mig lidt tung. Ikke at det belaster mig, men kan godt mærke at der nu er en mave der kan være lidt i vejen.
Jeg er nu i uge 21, men har det godt og føler egentlig ikke den store forandring. Ja jeg kan være træt men ikke noget der er noget problem.

Jeg nyder det faktisk lidt til tider, da jeg træner på livet løs og nyder god mad med omtanke. Jeg er nok stadig oppe på at træne 5 gange om ugen uden problemer. Og det er bare mega fedt stadig at kunne træne.
Løb er ligeledes stadigvæk på planen, men tempoet går desværre kun en vej. Da jeg var ude at løbe igår, følte jeg det gik så langsomt, at jeg overvejede om det ville være hurtige at powerwalke. Meeen der er jeg dog ikke helt endnu. Det er nok bare følelsen at tempoet er sat noget ned i forhold til hvad jeg er vant til.

Jeg kunne tidligere næsten altid løbe 5 km på 22 min, uden jeg pressede maks, hvor nu kan jeg ikke ramme de 25 min længere. Det er mærkeligt, for jeg føler mig ikke mega forpustet, bare tung. Og det går jo kun en vej.
Jeg spiser stadig langt fra super sundt og nyder gerne brød med ost hver dag. Men jeg har det faktisk ok med det og det undre mig lidt. Det undre mig at jeg har det så afslappet med ikke at spise mere styret og stringent, som jeg har gjort i mange år. Fastelavnsboller spises ligeledes gerne, ja det er en ny Lene.

Nogle gange kan det undre mig at jeg ikke har taget mere på, når nu jeg spiser lidt hvad jeg har lyst til. For syntes jo ikke det altid er specielt sundt. Jeg ville tro jeg er ved at ramme 6-7 kg i vægt forøgning, hvilket i sig selv er rigeligt i mit hoved, men syntes ikke kroppen er blevet mega slasket bare lidt større over det hele + den store mave.

Slik og chokolade køres også gerne ned....
Så det svinger lidt hvordan jeg har det med vægten. Jeg kan godt blive lidt skræmt af at tænke på at jeg højst sandsynlig kommer til at tage det dobbelte på i forhold til nu. Det er dælme mange kilo og mange flere end jeg nogensinde har gainet ved opbygning til en fitness konkurrence.

Men men jeg er bare super glad for at kunne løbe og styrketræne og fik faktisk også gennemført en step time i weekenden. Så det nydes inden det hele bliver alt for tungt - noget jeg ikke ser frem til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar