Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 27. oktober 2011

Pakkepost iHerb

Så kom der sørme endnu en pakke til mig :) Denne gang fra iHerb (amerikansk hjemmeside med alle mulige helse produkter mm) - hvis man ikke bestiller for over 200kr, kommer der ikke told mm oveni, samt hvis man holder pakkens vægt på et lavt niveau, så koster det kun ca 5$ i forsendelse.. Nemt at bestille uden problemer.. Og så er der dejlige prøver med i pakken.

Dagens pakke bestod af følgende:

Dette blev straks testet i en ny dejlig kage.. Jeg forsøgte mig lidt hen af vejen med opskriften, men peanut butter pulveret er bare dejligt at bage med :)

Tænker tilbage på den dejlige tid inde konkurrencen, hvor kroppen føles dejlig trænet og maven flad. Savner den krop, men savner ikke det sind og humør, der desværre følger med. Det er lidt pudsigt, hvordan jeg kan tænke tilbage på den tid med positive tanker, idet det var rigtig hårdt og det at nyde sin krop og det jeg havde opnået, var ikke noget jeg gjorde. Energien var faktisk ikke til det. Men drømmer lidt tilbage om det nu :) Lidt træningsbilleder inden DM :)

4 kommentarer:

  1. Hej Lene

    Jeg har også tidligere bestilt fra Iherb, men jeg fik smidt både moms og told oven i også selv om jeg holdt mig under de 200? Har du fundet det på skrift nogen steder på SKAT's hjemmeside? For så vil jeg da have mine penge retur...

    SvarSlet
  2. Hej Lonnie... Så lykkedes det med kommentar :-)
    Men nej det har jeg desværre ikke... Jeg har bare fulgt rådene fra en af de norske fitness piger... Jeg ved ikke om jeg har været heldig, men jeg har bestilt to gange nu uden problemer og uden tillæg... Holder du dig også til små pakker så fragten også forbliver lav?

    SvarSlet
  3. Hei! Jeg er en norsk pige som bor i Århus. Jeg trodde det med at holde seg under 200 kr gjælder for de norske toll/moms-regler? I Danmark er det vel andre rægler? Jeg tar gjerne i mod tips, da jeg leter efter nettbutikker jeg kan bestille tilsvarende varer fra, uten å få trøbbel med moms etc. :) super blog forresten, sjovt å se danske fitness-blogger også! Mvh Siri :) ps, beklager "norsk-dansken" min!

    SvarSlet
  4. Hej Siri

    Tak for din kommentar :)

    Jeg har heldigvis ikke haft problemer med told/moms, men jeg ved faktisk ikke om der er forskel på danske eller norske regler. Jeg har blot holdt mig under 200 DKK og ikke fået nogen ekstra regning oveni.

    Ellers har jeg stor succes med at bestille fra UK, jeg mener at når det er et EU land så kommer der ikke told/moms på købet..

    Håber det kan bruges.

    Knus Lene

    SvarSlet