Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 5. oktober 2011

Stress af

Så blev det endelig onsdag - noget jeg har set frem til i lang tid, da DM nu kommer ret tæt på og jeg har fri fra arb resten af ugen, for at blive klar til den store og til at STRESSE AF..
Syntes jeg har følt mig lidt presset på det sidste både fysisk og metalt. Og det er klart det metale der er hårdt - ikke kun for mig men også for min kæretse. Igår var total sort skærm. Jeg var uden overskud til træning og efterfølgende var der intet tilbage - der var udsolgt (og det er jeg ret sikker på min kæreste vil sige ja til).
Men heldigvis ved jeg altid at en go nats søvn kan gøre underværker og bringe farve tilbage på mit tv. Jeg mærker desuden utrolig meget dejlig støtte fra alle jer derude. Det er fedt og får mig til at kæmpe videre.

Men nu skal jeg bruge de næste par dage på at få stresset af og gjort mig mentalt klar - desuden står den på lidt speciel kost og udtømning.
Så idag er sidste alm diæt mad dag - har lige spist min sidste havregrød, som jeg jo elsker at spise, så det er allerede lidt trist... Aftensmaden er jeg egentlig også blevet glad for - der er ikke meget udsving i den, men blot kylling på panden med frisk hvidløg, chilli og rosmarim - mums. Serveres med hakket hvidkål..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar