Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 8. oktober 2011

1 dag tilbage...

Så er det imorgen det går løs og det begynder at give lidt kriller i maven.. Vi var til indvejning igår i Herning og det er altid spændende at se alle de andre atleter, og det er mange iår - 150 der stiller op...
Mener vi er 12 i min klasse hvilket også er ret mange, så er lidt nervøs og spændt.

Nu er jeg igang med at få lagt lidt farve på kroppen og ellers bare slappe af og få styr på de sidste detajler, så jeg ikke skal tænke på det imorgen. Der er også en hel del mad der skal forberedes... mums
Og inden længe står den på væske stop - føler mig ikke tørstig lige nu, men ved jeg syntes noget helt andet i aften og især imorgen tidlig..

Men jeg glæder mig rigtig meget - hvis du ikke kommer til Herning og ser mig, kan du følge konkurrencen på følgende link: http://www.bodybooster.dk/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar