Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 7. oktober 2011

Carb up...

Så er det endelig dagen hvor der skal fyldes kylhydrater på, og jeg kan mærke det kan kun blive godt :)
Har allerede fået min første potion ris og de nærmest smeltede på tungen, som var det smør. Helt fantastisk hvordan ris og her hvide ris kan smage, men det er virkelig dejligt. Det er nok lidt svært at forklare men når man har fået kød og grove grønsager i laaang tid, så er de bløde dejlige hvide ris altså guld værd på min tunge.
Glæder mig også til alle de dejlige riskager jeg skal spise - glæder mig nok bare til at få lidt mad iform af kylhydrater...

Begynder også at få lidt kriller i maven, da det jo er i aften jeg skal til indvejning og ser alle de andre smuke atleter. Det bliver hyggeligt at se de andre piger jeg kender og høre hvordan de har det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar