Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 23. oktober 2011

Nye sko nye tanker

Jubii gårsdagens shoppingtur fik indbragt et par nye træningsko - syntes de er super fede og har testet dem her til morgen... Dejlige at træne i, så er sikker på jeg nok skal give den fuld gas i dem.. Dagens træning startede allerede før kl 9, da jeg skulle på Van Koch og spise brunch kl 11, og af erfaring er det beds at træne inden, da maven er lettere fyldt resten af dagen. Det er fantastisk dejlig brunch og nød det virkelig i dejligt selskab..
Elsker desuden at træne i centeret når det er få mennesker og jeg kan vælge lige den maskine jeg har lyst til uden den er optaget af andre. Der er en dejlig stilhed i centeret om søndagen, som bare er helt fantastisk..
Begynder også at reflektere lidt over fremtiden og hvad den skal bringe - har lige set billeder fra NM og det frister virkelig at komme på scenen igen, når man ser så smukke piger.. Om jeg kommer på scenen igen, må tiden vise. Lige nu klør jeg på med træning, og motivationen er i top, især med de dejlige nye sko :)

Kan I have en fantastisk søndag derude... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar