Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 1. oktober 2011

Loving it...

Oktober måned er nu startet og jeg er sikker på det bliver en af de bedste oktober måneder jeg længe har oplevet... Idag skulle der blive fantastisk vejr og det er så dejligt det ikke regner, især når jeg er ude at gå om morgenen.
Så er der selvfølgelig den store dag: 9 oktober
Jeg glæder mig som et lille barn.. ellers ser oktober måned ud for mig som følgende:
  • 9 oktober : DM
  • 14-16 oktober: Til Amsterdam (Min kæreste skal løbe marathon og jeg skal hygge og heppe)
  • 23 oktober: Brunch på den mest fantastiske restaurant - Van Koch
  • 29-30 oktober: Wellness ophold
Kan det blive bedre??? Ikke for mig.

Jeg glæder mig også til ikke at leve så planlagt en hverdag som jeg gør nu. At få mit overskud tilbage og have tid og overskud til andre. Mit liv kører meget på autopilot pt, og selv når det er weekend som nu kan jeg ikke sove længe. Jeg vågner kl. 6 og kan ikke sove mere, og så er det jo bare ud at gå.
Vil sidde og nyde min kaffe og tænke på at om 8 dage går det løs :-) Har en masse dejlige venner der kommer og bakker mig op - det er rigtig dejligt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar